Vlastnosti hrdiny
- Hrdina do formátu Ultimate Pit Fight (UPF)
- Uplatnění nalezne i v Blitz formátu
- Unavení nepřítele
- Léčení namísto útočení
Silné stránky
- Velké obranné možnosti
- Nejvyšší startovní počet životů
- Možnost strhnout na sebe pozornost od vašeho spojence
- Flexibilita mezi agresí a obranou
Slabé stránky
- Schopnost je proti jednomu soupeři nepoužitelná
- Neschopnost ukončit hru efektivně
- Slabé hrozby
- Malá využitelnost všech karet na ruce
O hrdinovi
V životopise Yojiho bychom nenašli příliš dobrých zářezů. Smrti císaře
se mu nepovedlo zabránit, jeho schopnost se hodí jen do multiplayerového formátu a nedisponuje žádnou specializací. Přesto si našel v Blitz formátu uplatnění – a to jen díky vyššímu počtu 22 životů.
Guardiani mají obecně skvělé predispozice k takzvanému fatigue, neboli odolávání soupeři tak dlouho, dokud mu nedojdou všechny či alespoň hlavní karty v balíčku. Tento náskok dvou životů se může na papíře jevit jako maličkost, percentuálně se však jedná o celých deset procent. Přestože Yoji nenabízí žádnou specializaci, stále má k dispozici veškerou karetní zbrojnici silných Guardianských karet.
Když se tak náhodou naskytne vhodná příležitost, pekelně bolestivý Spinal Crush
, Debilitate
či Command and Conquer
může kdykoliv poslat. V obranném režimu ale už není takový rozdíl mezi zablokováním 3 zranění specializací jako zablokováním 3 zranění libovolnou špatnou kartou.
Během svých kol se typicky budete zaměřovat na získávání životů
, abyste plně podpořili svůj plán v únavě soupeře. Pro fatigue strategie je totiž daleko důležitější vlastní život nežli poslání pár mrzkých zranění. Jakmile spočítáte, že všechny klíčové karty už soupeř spotřeboval a vy stále stojíte na nohou, můžete přepnout do agresivnějšího režimu a utlouct jej svým kladivem
.
Yoji vyniká především v multiplayerovém formátu Ultimate Pit Fight, ve kterém jeho schopnost dává konečně smysl. Může se během hry kdykoliv spolčit s jiným hráčem u stolu a buďto přesměrovat kompletní útok zcela na sebe nebo vykrýt takzvaný breakpoint – nepříjemné útoky, které se pohybují přesně na nepříjemné hranici 4/7/10 zranění. Yoji
navíc 1 zranění kompletně mitiguje, a tak může odepřít cizímu hráči on-hit a ještě vylézt bez ztráty kytičky.






Přidejte odpověď