Vlastnosti hrdiny
- Znemožnění/ztížení blokování oponenta (Intimidate)
- Odhazování vlastních karet
- Házení kostek
Silné stránky
- Velmi flexibilní
- Skvělý výkon z hlediska čistého poškození/obrany
- Silný proti kontrolním hrdinům, kteří díky Rhinarově schopnosti mají limitovaný výběr, kterými kartami blokovat
Slabé stránky
- Potenciál uzamčen za náhodnými faktory (Náhodné odhazování karet/házení kostkou)
- Málo podmíněných efektů při zásahu soupeře
- Prakticky zbytečná schopnost proti agresivním hrdinům, kteří blokovat nechtějí
- Omezené možnosti při stavbě balíku
O hrdinovi
Rhinar patří mezi první čtyři hrdiny, kteří vyšli v sadě Welcome to Rathe. Jeho hlavní náplní je sestavit obrovské útoky a znepříjemnit oponentovi jejich blokování skrz jeho klíčovou schopnost – Intimidate.
Intimidate spustíme tak, že během své akční fáze zahodíme útok se silou 6 nebo více díky Rhinarově schopnosti, nebo zahrajeme některou z mnoha karet, na které je Intimidate natisknut. Tato schopnost do konce kola banishne náhodnou kartu z oponentovy ruky a tím limituje jeho schopnost bránění. Intimidate tudíž exceluje vůči hrdinům, kteří se snaží více blokovat, jako například Guardiani. Vzhledem k tomu, že Intimidate banishuje náhodnou kartu, může pro oponenta vzniknout nepříjemná situace, kdy je přinucen blokovat silnějšími kartami, které měl v plánu ve svém kole hrát. Také máme možnost zřetězit několik Intimidatů za sebou a tím udělat naše útoky prakticky neblokovatelné.
Tato schopnost má ale své nevýhody, a to zejména proti agresivnějším hrdinům, kteří mají v plánu blokovat zlehka, nebo taky vůbec, protože karty, které banishneme pomocí Intimidate se jim na konci našeho kola vrátí zpět do ruky a tím pádem Intimidate značně ztrácí na hodnotě, pokud nejde o smrtící zásah. Brute karty také nezahrnují žádné „on hit disruption“ efekty, které by agresivní hrdiny dokázali nějakým způsobem zpomalit.
Mezi další Rhinarovy speciality patří také zahazování vlastních karet. Většina jeho útoků má totiž přidanou cenu, a to je zahození náhodné karty z ruky. Pokud se nám skrz tento efekt podaří zahodit útok se silou 6 nebo více, čeká na nás nějaký benefit (např. Breakneck Battery
). Náhodnost tohoto odhazování můžeme ale ovlivnit jednak tím, že zahrneme velké množství útoků se silou 6 a více v našem balíčku a jednak chytrým bráněním a pitchováním, abychom se zbavili špatných cílů pro odhození.
Jakožto poslední klíčovou schopnost pro Rhinara a Brute hrdiny obecně bych rád zmínil házení kostkou. Tento efekt najdeme na některých kartách, ale zejména na Scabskin Leathers
, které nám umožní jednou za kolo hodit kostkou a přidat si tolik akčních bodů, kolik je výsledek našeho hodu dělený dvěma. Tento hod nám může nezměrně zlepšit výkon v rámci způsobeného poškození, ale také naše kolo úplně zastavit, pokud hodíme 1. Klíčem k vítězství každého Rhinar hráče je mimo jiné správná identifikace situací, kdy si můžeme dovolit tento risk podstoupit.










Přidejte odpověď