Vlastnosti hrdiny
- Konzistentně silné útoky
- Práce s náhodou a plánování pro více scénářů (mít náhradní plán při zahození špatné karty)
- Zahazování karet, které tvoří dodatečnou hodnotu jak z vlastních efektů tak z efektů hrdiny
- Jedna ruka – může využívat jen jednu jednoruční zbraň či off-hand equipment
Silné stránky
- Obrovský výkon v rámci zranění
- Konzistence
- Skvělý výběr equipmentu
Slabé stránky
- Potenciál uzamčen za náhodnými faktory (náhodné odhazování a házení kostkou)
- Náchylný na disrupci a fatigue strategie
O hrdinovi
Kayo je staronový přírůstek do Brutí rodiny. Od doby, co jsme ho neviděli, se téměř odnaučil své gamblerské zlozvyky, dostal několik nových schopností a přišel o jednu ruku. Ztráty končetiny si na první pohled všimneme i v textu na jeho kartě hrdiny. V rámci hry tak může využít buďto pouze jednu 1H zbraň nebo samotné off-hand vybavení. V tomto slotu většinou najdeme Kayův signaturní Mandible Claw
, nebo nový Ball Breaker
.
Aby Kayo tuto slabinu nějak vykompenzoval, dostal další dvě jednoduché, ale velmi významné schopnosti.
První z těchto schopností říká, že Attack Action karty mimo combat chain získávají +1 ATK. Tento bonus sice neovlivní přímo zranění udílené soupeři, ale usnadní interakce kartám, které se zajímají o sílu zahozených karet z ruky. Takové interakce se většinou ptají na zahozené karty o síle 6 ATK. Pokud Kayo zahodí kartu se silou 5 ATK, svojí schopností je navýší na 6 ATK, a podmínku interakce tak splní.
Tím se Kayovi otevírá ohromná škála karet, které ve své modré variantě nebyly příliš hratelné kvůli pětkové síle. Mezi ně patří například modrý Smash Instinct
nebo Riled Up
. Tyto karty tak v jeho balíčku plní požadavky pro pitchování, náhodný discard a zároveň z valné většiny brání za 3 DEF.
Kayo se tím pádem snaží do svého balíčku zahrnout co nejvíc útoků se silou 5-6 ATK. Přesto si však najde místo pro staré známé klasiky jako např. Bloodrush Bellow
či Reckless Swing
, a také nový Cast Bones
.
Druhá z těchto schopností říká, že při prvním zahození útoku s 6 ATK v akční fázi si Kayo vytvoří Might token
. S první schopností samozřejmě synergizuje. Tyto tokeny Kayo na začátku svého tahu zničí a přidají prvnímu zahranému útoku +1 ATK. Jejich ideálním využitím je zahrání útoku, který se díky tomuto bonusu dostane na hůře blokovatelnou hranici 4 ATK či 7 ATK, například Command and Conquer
. Těmto kartám dokonce Kayo dokáže dát Go Again při správně načasovaném zahození Agile Windup
.
Kayo je skvělý hrdina pro novější hráče, kteří preferují agresivnější přístup ke hře, ale zároveň nechtějí přijít o možnost přepnout do defensivnějšího hraní, pokud si to daná chvíle žádá.
Mezi Kayovy slabiny patří náchylnost na disrupci, který ho nenechá využít jeho plnou ruku ofensivně, a fatigue strategie, protože na rozdíl od Rhinara
má Kayo omezený přístup k Intimidate efektům. Rhinar navíc má oproti Kayovi obě ruce (a tím pádem druhé Mandible Claw
), a tudíž jsou jeho Bloodrush Bellow
kola o to více explozivní.





Přidejte odpověď