Vlastnosti hrdiny
- Defenzivní hrdina s ofenzivním potenciálem
- Flexibilita mezi herními styly
- Ohromný karetní fond díky přidanému talentu
Silné stránky
- Snadné bránění veškerých breakpointů 4/7/10 zranění
- Disruptivní možnosti v rámci obrany
- Nepříjemné onhity vlastních karet
- Zdražování nepřátelských akcí
Slabé stránky
- Časomíra
- Ukončování zápasů
- Malá využitelnost všech karet na ruce
O hrdinovi
Na období Flesh and Blood, ve kterém působil Oldhim
, mnoho hráčů nevzpomíná s láskou. Jeho přítomnost spustila dlouhé debaty o fatigue strategiích, zda se jedná o férovou taktiku a zda není pro komunitu příliš toxická.
I z těchto důvodů se Oldhim
zasloužil snad o nejvíce karetních banů, které se pokoušely jeho efektivitu mitigovat. Pokaždé se však z těchto omezení vyhrabal a našel ještě efektivnější linie, které jeho herní styl navíc urychlily a paradoxně postupně napravily jeho největší slabinu – časomíru.
Oldhim
perfektně žongloval agresivní a defenzivní styl, s možnostmi disrupce v obou případech. Když mu hráči dali prostor, dokázal posílat nepříjemné útoky, které nešlo ignorovat, či změnil bojiště aurami
zdražujícími všechny soupeřovy karty. Než mu tvůrci zabanovali jeho ledové kladivo
, dokázal obě tyto nepříjemnosti zkombinovat za jednu jedinou modrou ledovou kartu.
Ve všech ohledech se jednalo o nejlepšího Guardiana ve hře, a to i pokud bychom nevzali v potaz jeho výbornou schopnost. Díky talentovému přídavku Elemental karet měl zkrátka výrazně bohatší karetní fond nežli jediná tehdejší alternativa – Bravo
. Díky svému talentu tak mohl zahrnout i karty jako Glacial Footsteps
, Mulch
, Endless Winter
, Oaken Old
a především… Crown of Seeds
.
Tato nevinná korunka
se ukázala být perfektní kombinací se štítem Rampart of the Ram’s Head
. Samostatně ani jeden kus vybavení neposkytuje zcela efektivní linii blokování. Dohromady však dokážete utilizovat jakoukoliv modrou kartu na ruce a proměnit ji ve vcelku standardní dvojkovou obranu – rozdělenou ovšem do vícero chain linků.
A když nepřítel udělal tu chybu a přerušil po blokování štítem combat chain, rázem se štít
stal ještě efektivnějším. Díky koruně navíc mohl Oldhim pracovat se svým arzenálem výrazně volněji. Uvolnit jej mohl kdykoliv a místo něj si líznout kartu jinou – z hlediska obrany tak měl stále na ruce čtyři karty.
Hrdinská schopnost Oldhima tomuto vysoce efektivního a flexibilnímu stylu hraní jedině přispívala. Mohl ji totiž využít rovnou dvěma způsoby, čistě defenzivním a defenzivně disruptivním. Zaplacením Earth karty jste mohli preventovat až 2 příchozí zranění, a to klidně napříč vícero zdroji. Zaplacením Ice karty jste nepřítele donutili strčit jednu kartu na vršek balíčku, čímž jste mu mnohdy ukončili efektivní kolo a zničili stěžejní kus jeho komba.



Přidejte odpověď