Vlastnosti hrdiny
- Zranění ve formě Arcane Damage, které lze blokovat téměř výhradně Arcane bariérou
- Hraní karet v instantní rychlosti
- Vysoký kombo potenciál
Silné stránky
- Arcane Damage nutí soupeře se bránit pomocí zdrojů, a to jen za předpokladu, že mají vybavení s Arcane bariérou
- Možnost „útočit“ v cizím kole často nutí hrát soupeře neefektivně
- Potenciál kdykoliv otočit zdánlivě prohranou hru či ukončit hru, která sotva začala
- Správnou a pečlivě připravenou kombinací karet dokáže zabít i nepřítele s plným počtem životů
Slabé stránky
- 30 životů a vybavení téměř bez obranné hodnoty
- Dokud Kano nedosáhne synergistického komba ze 3 a více karet, tak mají všechny jeho karty výrazně podprůměrnou ofenzivní hodnotu
- Faktor náhodnosti při použití hero schopnosti naslepo
- Oasis Respite

O hrdinovi
Kano vyšel v druhé sadě hry, Arcane Rising, jako první hrdina s jiným základním životem než 40, a také jako první hrdina se zaměřením na hraní v instantní rychlosti – tím z Volcoru přinesl i velký pytel očekávání. A splnil je? Záleží, zda se ptáte hráče Kana, nebo jeho soupeře. Velká kvanta arcane damage a odmlky od hraní kvůli Kanově věčné otázce „jaká je šance teď, že mám lethal?“ mohou totiž v soupeři vyvolat pocit frustrace. Každopádně nelze popřít, že Kano i dodnes patří mezi nejzajímavější hrdiny na hraní.
Hrát Kana efektivně vyžaduje znalost sekvencování mnohých variant komba, znalost herních mechanik okolo instantních schopností a přizpůsobivost náhodným faktorům. Dělá to z něj možná nejsložitějšího hrdinu ve hře, alespoň na základní mechanické úrovni. To je dvousečná zbraň, protože strmá křivka k pochopení základů hrdiny vede k nemilým výsledkům na turnajích, ale výsledné zvládnutí všech spletitostí hrdiny je naplňující.
Typická Kano hra vypadá prvních několik kol jako klasický, férový Flesh and Blood souboj: několika kartami blokuje soupeře, jednu kartu zahraje ve svém vlastním kole, oba hráči ztrácejí nějaké množství životů. Toto se opakuje, dokud Kano neusoudí, že je čas započít druhou, neférovou, fázi jeho plánu – tedy vyhledat nejlepší příležitost, kdy v soupeřově kole spustit kombo smrtelných arcane damage kouzel. Tímto prakticky získává nad soupeřem celé jedno kolo navíc a dorovnává nevýhodu nižších základních životů.
Nejznámější králík v Kanově klobouku
je linka Aether Wildfire
-> Lesson in Lava
-> Blazing Aether
. Pokud nic z komba soupeř nepreventuje, tak dává 26 zranění. Při dvojitém zesílení Wildfire
přes Crucible of Aetherweave
a Metacarpus Node
to dělá… 36, většinu životů kteréhokoliv hrdiny ve hře! Samozřejmě to není zdaleka jediný způsob jak na to, ale je to stará, osvědčená metoda.
Ve vzácných případech se magický ohňostroj dostane do nesmyslných čísel, třeba i přes 100. S žádným jiným hrdinou tohle realisticky nelze provést a je to součástí appealu Kana. Někteří lidé prostě jen chtějí vidět svět v plamenech!




Přidejte odpověď