Vlastnosti hrdiny
- Vyvolávání armády draků, kterou někteří hrdinové obtížně zastavují.
- Flexibilita ve stavění balíčku – červené aggro nebo pomalejší control
- Skvělá přizpůsobivost k hernímu stylu soupeře
- Kvůli popelu hraje téměř jen červené karty, ale díky Tome of Imperial Flame
a Flamescale Furnace
to většinou vůbec nevadí
Silné stránky
- Třídy jako Warrior a Ranger, které nemají snadný přístup k útokům o síle 6, nemohou efektivně zastavit draky.
- Jeden drak sám o sobě může způsobit 3-12 poškození za hru. Záleží na tom, jak dlouho hra trvá a zda má soupeř čas a příležitost ho zabít.
- Hodnota draků roste exponenciálně a po jejich zabití ušetří životy, které by jinak ztrácela Dromai, a tím udržují tempo.
- Díky tomu, že soupeř musí na zabití draka použít zdroje, získává prakticky životy navíc.
- Draci jako Miragai a Cromai mohou obcházet největší slabinu Illuzionistů, Phantasm
Slabé stránky
- Guardian, Brute. Stačí jim blokovat jednou kartou a draci toho moc nezmůžou.
- Ninjové. Onhity od Snatch
po Mask of Momentum
a Katsu
triggery dostávají velkou hodnotu při zabíjení draků, neboť tyto onhity nemusí trefit hrdinu samotného. - Hospodaření s popelem – Dromai potřebuje popel k vyvolání draků, takže se musí ujistit, že má vždy alespoň 1. Při 0 se může stát, že si lízne 4 draky a moc nezmůže.
- Fatigue – proti hrdinům jako Arakni a Bravo musíte mít připravené konkrétní karty a jasný plán. Jinak se vám může stát, že vám po téměř hodině hry dojdou relevantní karty v balíčku, a protože bez draků nemáte žádnou zbraň, prohrajete.
O hrdinovi
Dromai je hrdina, který dokáže díky kombinaci obranných reakcí, agresivních útoků a otravných draků získat dodatečnou hodnotu téměř z každé ruky. Na začátku hry většinu času přijímá poškození od soupeře, aby si mohla vybudovat popel a draky. Ve chvíli, kdy má v aréně 3+ draků, může klidně jen blokovat třemi kartami, zahrát červenou kartu jako Sigil of Solace
či Ravenous Rabble
, aby její draci získali Go Again, a použít je jako zbraně zdarma
.
Několik tipů a triků – Nekria
a Burn Them All
. Nekria vytvoří popel a při udělení poškození si přidá počítadlo -1 HP. Burn Them All říká, že první drak, který zaútočí v každém kole, udělí 1 Arcane Damage. Nekria tedy získá tuto schopnost, udělí Arcane Damage a poté vytvoří popel. Pěkný způsob, jak získat hodnotu navíc, ale Nekria se velmi rychle zmenší. Pokud si při útoku dá sedmý mínusový žeton, pak bohužel opět přijde o Go Again a řetězec pravděpodobně skončí.
Díky Crown of Dominion
a Gold tokenu
je jí jedno, jestli začíná hru první nebo jde druhá. Pokud začíná, odhodí 2 červené do Goldu – dobere si kartu a vytvoří 2 popely. Takto může zahrát draka a ukončit kolo s kartou do arzenálu. Docela dobré na první kolo, navíc nedá soupeři šanci profiltrovat si karty. Pokud jde do druhého kola, rozbije si vybavení (Seeker’s Mitts
či Seeker’s Leggings
). Začíná tedy hru s popelem a ve svém prvním tahu už může začít sázet draky na stůl.
U Dromai je někdy důležité přemýšlet o tom, jaké karty si chceme nechat na ruce kvůli mechanice Phantasm. Příklady karet na ruce jsou Command and Conquer
, Rake The Embers
, Dustup
či Sink Below
. Záleží na tom, jak moc chceme respektovat možnost, že soupeř má na ruce 6-kový útok. Můžeme zahrát Rake The Embers
.
Pokud však zaútočíme s drakem a soupeř ho zabije, stačí kartu zahodit do Flamescale Furnace
, což je ve většině případů podbarvený -1 Intellect. Proto je bezpečnější zahrát Rake The Embers
, použít Flamescale Furnace
k získání 2 zdrojů a rovnou zaútočit Command and Conquer
. Nebo můžeme blokovat pomocí Sink Below
a pitchnout Command
na Rake
. Pokud soupeř zabije draka, nevadí, máme na ruce pouze Dustup
, a ten půjde do arzenálu. Pokud ne, je to skvělý finišer na konec řetězce.
Dromai a celkově třída Iluzionistů je velmi unikátní v tom, že rozvíjí board. Nutí soupeře zpomalit a vyřadit draky, čímž jí vrací tempo. Pokud tak neučiní, armáda draků se rychle rozrůstá a může soupeře zabít zahráním jedné jediné karty z ruky, která aktivuje celou armádu.






Přidejte odpověď