Každá sběratelská karetní hra potřebuje formu rotace, díky které se meta nezasekne jen na hrstce balíčků. Zatímco jiné hry tuto obměnu řeší časovou trvanlivostí jednotlivých edic, Flesh and Blood využívá svého vlastního jádra – svých hrdinů.
Jakmile hrdinové vyhrají libovolný turnaj, získají určitý počet bodů. Po dosažení hranice 1000 bodů pro Classic Constructed a 500 bodů pro Blitz pak odcházejí mezi živoucí legendy neboli Living Legend. Překročit tuto hranici může některým postavám trvat roky, jiným jen pár měsíců.
| Typ události | Počet bodů z výhry |
|---|---|
| World Championship (Světový šampionát) | 300 |
| Pro Tour | 200 |
| Calling | 100 |
| US National Championship (Národní šampionát v USA) | 100 |
| Battle Hardened | 40 |
| National Championship 96+ (Národní šampionát s alespoň 96 hráči) | 40 |
| National Championship <96 (Národní šampionát s méně než 96 hráči) | 20 |
| Professional Tournament Invitational | 20 |
| Pro Quest | 4 |
| Road to Nationals | 4 |
| Skirmish | 4 |
Living Legend systém tak supluje určitou formu korekce proti přesíleným balíčkům. K jeho prověřování dochází každé pondělí. Pokud tedy dominantnímu balíčku zbývá na začátku turnajové sezóny jen pár bodů, může odejít i v jejím průběhu. Společně s hrdiny odchází i jejich signaturní zbraně.
Aktuální body ostatních hrdinů i jejich signaturní zbraně naleznete na stránce FABTCG.com











