Vlastnosti hrdiny
- Získávání dodatečné hodnoty při bránění
- Práce se zlatými tokeny
- Výborná konzistence a minimální vliv náhody na výsledek hry
- Potenciál připravit si závěrečné kombo k ukončení hry
Silné stránky
- Při vytvoření zlaťáku je jeho intelekt efektivně 5
- Vyhrávání clashů generuje dodatečnou hodnotu
- Odhalené karty z vršků obou hráčů je cennější informace pro Victora nežli pro soupeře
- Po vytvoření zlaťáku může bloknout celou rukou, a přesto poslat kladivo z nově líznuté karty
Slabé stránky
- Clashe mohou vyhrát i soupeři
- Z vrchu může odhalit cenné informace o vlastních reakcích, pokud se v balíčku nacházejí
- Hraní clashů mu ztenčují možnosti deckbuildingu
- Méně disruptivní než ostatní Guardiani
- Problémy ukončovat hry bez klíčových karet
- Overpower je obvykle slabší než dominate
- Musí mít přípravený alternativní plán proti balíčkům s vysokými útoky
O hrdinovi
Jestliže vám při pohledu na Victora
vyvstane na mysl typický blonďatý záporák ze středověkých pohádek, věřte své intuici. Na rozdíl od těch však tato šibalsky se usmívající egoistická hromádka zlaťáků dokáže svoji aroganci obhájit i v praxi.
Běžnou rutinou Guardian hrdinů je efektivně střídat ofenzivu s obranou, a nejinak je tomu i v případě Victora
. Ten v edici Heavy Hitters přišel na scénu s novým klíčovým slovem Clash, kolem kterého se také jeho hrdinská schopnost celá točí a dodává mu veškerý kontext.
Karty disponující mechanikou Clash
generují dodatečnou hodnotu při bránění – a to buďto pro vás či vašeho soupeře. Při jejich bránění odkryjí oba hráči vršek balíčku a ten, který odkryje kartu s vyšší útočnou hodnotou, daný Clash vyhrává. Vítěz si z těchto duelů odnese například Vigor token
, Might token
či Gold token
. Nebo třeba všechny zmíněné naráz
.
Přestože vyhrát mohou obě strany, šance rozhodně nejsou vyrovnané. Balíčky guardianů totiž překypují obrovskými útoky
, a to ve všech barvách. Ve většině případů, a zejména pak proti agresivnějším balíčkům, jsou misky vah nakloněny právě Victorovi.
Tuto strategii naštěstí drží při zemi fakt, že clashování není dobrovolné. Při bránění těmito kartami si páku se soupeřem dát musíte, a to i v případě hraní proti jiným Guardianům či například Brutům – kteří mají balíček také bohatý na silné útoky.
Pro tyto případy, kdy by Victor
odkryl slabou kartu či soupeř náhodou trefil bingo, stačí mu zacinkat šrajtoflí a říct, že „tohle neplatí, znova“. Za jediný rozbitý zlaťák dá jednu či druhou kartu naspod balíčku a Clash se zopakuje, původní se zneguje. A pak že za peníze si štěstí nekoupíte…
K těmto zlaťákům se nejprve musí Victor
nějak dostat. Za tímto účelem tedy hraje specifické obranné karty jako Test of Strength
, Trounce
či svoji specializaci The Golden Son
– své zlaťáky si tedy stejně musí vydřít. Méně obvyklými kartami, nad kterými lze také uvažovat a které nevyžadují clashování, jsou například Performance Bonus
, Wage Gold
či Money Where Ya Mouth Is
. A když by mu prohra skutečně nebyla po chuti, může prodat svůj zlatý štít
.
Na první pohled se může zdát, že těchto generátorů není mnoho. Ale k získání převahy bohatě stačí. Za každý takový zlaťák je totiž Victor
odměněn ještě sekundárně – nebo spíše řečeno primárně – svojí hrdinskou schopností. Poprvé v každém kole, kdy se mu povede vytvořit jakýmkoliv způsobem zlaťák, si lízne kartu. Z hlediska hodnoty si tuto kartu lze představit jako rozdíl 3 až 4 životů. Většina Victorova balíčku totiž blokuje za 3 DEF, a tak může v takovém tahu vykrýt o tolik více – či si jednu modrou nechat na ruce a poslat své millované millující millerovo kladivo
za 4 zranění.
Victorovy karty nejenže generují dodatečnou hodnotu při samotném bránění, ale v mnoha případech i při svém ukázání z vršku v rámci jakéhokoliv clashe. Když clash vyhraje z vršku Thunk
, získá Victor jen tak zbůhdarma Might token
zdarma. Když clash vyhraje z vršku Wallop
, může Victor poslat dražší a mocnější útoky díky Vigor tokenu
navíc. A když clash vyhraje z vršku již zmiňovaný The Golden Son
, dějí se nepěkné věci…
Když vyhraje Victor
skrze The Golden Son
na vršku, vytvoří si zlaťák. Za něj si tuto specializaci rovnou lízne. A pokud bránil například pomocí Clash of Vigor
či má připravený Seismic Token
či má nabitou Fyendal’s Spring Tunic
, pošle vcelku pohodlně z jediné modré karty a zlaťáku (který mu ona sama v předchozím kole vygenerovala) tento útok za mohutných 10 DMG s overpower, tedy blokovatelným pouze jednou jedinou akční kartou.
Aby se Victor
dostal zdárně a včas před ukončením časomíry k cíli, musí si tuto specializaci připravit a poslat ji v pravý okamžik. V prvních kolech hry se totiž jedná o čisté zranění, které soupeři hru nijak výrazně neovlivňuje a pravděpodobně by všech 10 DMG vzal, i kdyby tato karta nedisponovala Overpowerem. Jeho plán je tedy si tuto kartu schovat do pozdější fáze hry, postupně nepřítele utlouct svým kladivem a občasnými nepříjemnostmi, aby skrze The Golden Son
mohl hru ukončit zářně a s grácií. Alternativně může využít k uzavření hry ještě Macho Grande
.



Přidejte odpověď