Profil hrdiny – Yoji, Royal Protector

Vlastnosti hrdiny

  • Hrdina do formátu Ultimate Pit Fight (UPF)
  • Uplatnění nalezne i v Blitz formátu
  • Unavení nepřítele
  • Léčení namísto útočení
Obtížnost 10%
Agresivita 10%
Obrana 90%

Silné stránky

  • Velké obranné možnosti
  • Nejvyšší startovní počet životů
  • Možnost strhnout na sebe pozornost od vašeho spojence
  • Flexibilita mezi agresí a obranou

Slabé stránky

  • Schopnost je proti jednomu soupeři nepoužitelná
  • Neschopnost ukončit hru efektivně
  • Slabé hrozby
  • Malá využitelnost všech karet na ruce

O hrdinovi

V životopise Yojiho bychom nenašli příliš dobrých zářezů. Smrti císaře se mu nepovedlo zabránit, jeho schopnost se hodí jen do multiplayerového formátu a nedisponuje žádnou specializací. Přesto si našel v Blitz formátu uplatnění – a to jen díky vyššímu počtu 22 životů.

Guardiani mají obecně skvělé predispozice k takzvanému fatigue, neboli odolávání soupeři tak dlouho, dokud mu nedojdou všechny či alespoň hlavní karty v balíčku. Tento náskok dvou životů se může na papíře jevit jako maličkost, percentuálně se však jedná o celých deset procent. Přestože Yoji nenabízí žádnou specializaci, stále má k dispozici veškerou karetní zbrojnici silných Guardianských karet.

Když se tak náhodou naskytne vhodná příležitost, pekelně bolestivý Spinal Crush, Debilitate či Command and Conquer může kdykoliv poslat. V obranném režimu ale už není takový rozdíl mezi zablokováním 3 zranění specializací jako zablokováním 3 zranění libovolnou špatnou kartou.

Během svých kol se typicky budete zaměřovat na získávání životů, abyste plně podpořili svůj plán v únavě soupeře. Pro fatigue strategie je totiž daleko důležitější vlastní život nežli poslání pár mrzkých zranění. Jakmile spočítáte, že všechny klíčové karty už soupeř spotřeboval a vy stále stojíte na nohou, můžete přepnout do agresivnějšího režimu a utlouct jej svým kladivem.

Yoji vyniká především v multiplayerovém formátu Ultimate Pit Fight, ve kterém jeho schopnost dává konečně smysl. Může se během hry kdykoliv spolčit s jiným hráčem u stolu a buďto přesměrovat kompletní útok zcela na sebe nebo vykrýt takzvaný breakpoint – nepříjemné útoky, které se pohybují přesně na nepříjemné hranici 4/7/10 zranění. Yoji navíc 1 zranění kompletně mitiguje, a tak může odepřít cizímu hráči on-hit a ještě vylézt bez ztráty kytičky.

Klíčové karty

Buďte první, kdo vloží komentář

Přidejte odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.