Profil hrdiny – Oldhim, Grandfather of Eternity

Vlastnosti hrdiny

  • Defenzivní hrdina s ofenzivním potenciálem
  • Flexibilita mezi herními styly
  • Ohromný karetní fond díky přidanému talentu
Obtížnost 20%
Agresivita 30%
Obrana 70%

Silné stránky

  • Snadné bránění veškerých breakpointů 4/7/10 zranění
  • Disruptivní možnosti v rámci obrany
  • Nepříjemné onhity vlastních karet
  • Zdražování nepřátelských akcí

Slabé stránky

  • Časomíra
  • Ukončování zápasů
  • Malá využitelnost všech karet na ruce

O hrdinovi

Na období Flesh and Blood, ve kterém působil Oldhim, mnoho hráčů nevzpomíná s láskou. Jeho přítomnost spustila dlouhé debaty o fatigue strategiích, zda se jedná o férovou taktiku a zda není pro komunitu příliš toxická.

I z těchto důvodů se Oldhim zasloužil snad o nejvíce karetních banů, které se pokoušely jeho efektivitu mitigovat. Pokaždé se však z těchto omezení vyhrabal a našel ještě efektivnější linie, které jeho herní styl navíc urychlily a paradoxně postupně napravily jeho největší slabinu – časomíru.

Oldhim perfektně žongloval agresivní a defenzivní styl, s možnostmi disrupce v obou případech. Když mu hráči dali prostor, dokázal posílat nepříjemné útoky, které nešlo ignorovat, či změnil bojiště aurami zdražujícími všechny soupeřovy karty. Než mu tvůrci zabanovali jeho ledové kladivo, dokázal obě tyto nepříjemnosti zkombinovat za jednu jedinou modrou ledovou kartu.

Ve všech ohledech se jednalo o nejlepšího Guardiana ve hře, a to i pokud bychom nevzali v potaz jeho výbornou schopnost. Díky talentovému přídavku Elemental karet měl zkrátka výrazně bohatší karetní fond nežli jediná tehdejší alternativa – Bravo. Díky svému talentu tak mohl zahrnout i karty jako Glacial Footsteps, Mulch, Endless Winter, Oaken Old a především… Crown of Seeds.

Tato nevinná korunka se ukázala být perfektní kombinací se štítem Rampart of the Ram’s Head. Samostatně ani jeden kus vybavení neposkytuje zcela efektivní linii blokování. Dohromady však dokážete utilizovat jakoukoliv modrou kartu na ruce a proměnit ji ve vcelku standardní dvojkovou obranurozdělenou ovšem do vícero chain linků.

A když nepřítel udělal tu chybu a přerušil po blokování štítem combat chain, rázem se štít stal ještě efektivnějším. Díky koruně navíc mohl Oldhim pracovat se svým arzenálem výrazně volněji. Uvolnit jej mohl kdykoliv a místo něj si líznout kartu jinou – z hlediska obrany tak měl stále na ruce čtyři karty.

Hrdinská schopnost Oldhima tomuto vysoce efektivního a flexibilnímu stylu hraní jedině přispívala. Mohl ji totiž využít rovnou dvěma způsoby, čistě defenzivním a defenzivně disruptivním. Zaplacením Earth karty jste mohli preventovat až 2 příchozí zranění, a to klidně napříč vícero zdroji. Zaplacením Ice karty jste nepřítele donutili strčit jednu kartu na vršek balíčku, čímž jste mu mnohdy ukončili efektivní kolo a zničili stěžejní kus jeho komba.

Klíčové karty

Buďte první, kdo vloží komentář

Přidejte odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.