Zapomeňte na všechno, co jste se doposud o Flesh and Blood naučili. Ultimate Pit Fight je zcela jedinečným formátem pro 3 a více hráčů, který se řídí vlastními pravidly a původní hru okořeňuje špetkou politiky, diplomacie a podrazy.
Rychlý přehled
- Hrdina v Young verzi či Adjudicator
- 52 karet (hlavní balíček musí mít na začátku hry 40 karet)
- Povoleny jsou všechny oficiální Flesh and Blood karty, včetně speciálních promokaret
- Nanejvýš 2 kopie každé unikátní karty
- 55 minut na kolo, do posledního žijícího hrdiny
Obklopeni bandou krvežíznivých hrdinů se snažíte být posledním, kdo zůstane naživu. Koho naštvete? Komu pomůžete? A jak brzy si na sebe nakreslíte terč, kterého se bude zbytek stolu obávat a pokusí se ho zlikvidovat při každé příležitosti? V tomto formátu je jen na vás, jaká si určíte nepsaná pravidla.
Zážitek z hraní tohoto formátu nelze jednoduše popsat, jelikož každá hra se dokáže ubrat zcela jiným směrem. Zatímco běžný kompetitivní zápas není závislý na komunikaci (ba dokonce jej lze odehrát bez jediného slůvka) v Ultimate Pit Fight se bez komunikace neobejdete. Výsledný požitek se tak výrazně odvíjí od toho, v jaké partě se sejdete a jaké politické schopnosti se ve vás projeví.
Ultimate Pit Fight vychází z klasického formátu Blitz, kdy se chopíte role mladého hrdiny. Z hlediska stavění balíčku se téměř nic nemění, ačkoliv je možné tento formát pojmout i jako Commoner či Clash. Některé edice dokonce disponují formátem Ultimate Pit Fight i v rámci Limited formátu, například Heavy Hitters z února roku 2024.
Pravidla
- Můžete útočit a zacílit (Target) pouze hrdiny či objekty po své přímé levici a pravic
- S výjimkou, kdy efekt výslovně říká „any hero“. Na efekty s „any target“ se tato výjimka nevztahuje.
- Pokud efekt výslovně říká „targets 2 or more heroes“, je možné zvolit jakéhokoliv hrdinu ve hře. Na efekty targetující 1 hrdinu se tato výjimka nevztahuje.
- Pokud efekt umožňujte změnit target určité kartě či efektu, je možné zvolit libovolný cíl, nejen po pravici či levici od vlastníka efektu
- Když útočíte na hrdinu (či na objekt daného hrdiny), combat chain je spárován s daným hrdinou. Abyste mohli zaútočit na jiného hrdinu (či na objekt jiného hrdiny), musíte nejprve ukončit combat chain
- Pokud efekt umožňujte změnit target určité kartě či efektu, je možné zvolit libovolný cíl, nejen po pravici či levici od vlastníka efektu
- V případě, že vícero hráčů se musí držet pokyny nějakého efektu, postupuje se podle směru hodinových ručiček
- Všichni hráči u stolu jsou považováni za soupeře














